Axis Powers: Hetalia Wallpaper

Entry by Pulliph on Thu Feb 10 23:25:53 2011.

Tags: Anime, Hachi (Pixiv 934633), Axis Powers: Hetalia, Prussia, United Kingdom, Poland, Belarus, Lithuania, Canada, Iceland, China, United States, Switzerland

Hachi (Pixiv 934633), Axis Powers: Hetalia, Prussia, United Kingdom, Poland, Belarus, Lithuania, Canada, Iceland, China, United States, Switzerland

1280x1024
998kB

Comments (English)

  • Larimw94

    Feb 17, 2011

    SO CUTE!!!

  • lyra-chan

    avatar

    Feb 22, 2011

    it's funny....

  • echo24

    avatar

    Mar 18, 2011

    Sooo cute!!!

    Poor Iggy is alone xD

  • MishiTamashi

    Apr 30, 2011

    xD Egland is burned lolz

  • Sissi_C

    May 21, 2011

    Poor Iggy l0l!!!<3

  • bkreed

    avatar

    Jul 18, 2011

    OMG, I love China's face !!
    Poor Iggy
    And Norway looks like a mermaid haha

  • enbinguyen

    avatar

    Aug 29, 2011

    Germany and Italy!!! *wave*
    what on earth? I found 2 Iggy o.O

  • PrussianMafia

    Sep 06, 2011

    Go PRUSSIA GOOO!

  • TheHetalian:)

    avatar

    Sep 06, 2011

    England: FOREVER A SCONE ;A;

    Bwaahaa I'd just eat them up! >w< Soo cutee!

  • GrimmsGirl100

    avatar

    Sep 06, 2011

    germany is a potato...lol

  • cestalia

    Dec 01, 2011

    LOL, I thought the cheese is France, but it's Switzerland XD

  • Jeissie075

    Dec 03, 2011

    Loooooooool

  • Jeissie075

    Dec 03, 2011

    Loooooooool !!!

  • Laufeia

    Dec 08, 2011

    Lawl, Belarus with her binoculars trying to find Russia ^J^
    Poor Enlgand :3
    And look at Prussia!
    AUSTRIA'S EXPRESSION >.<

  • CowgoesMooMoo

    Jan 21, 2012

    LMFAO. Is France a mushroom?? xD

  • FieldMouse

    avatar

    Jan 30, 2012

    They should have made America a hamburger!

  • Shewen

    avatar

    Feb 19, 2012

    @enbinguyen I thought he was england at first too but the one in the shell is sealand.

  • Philippines_piri-chan

    avatar

    Apr 03, 2012

    lol I would be a Mango there

  • Spencer-Italia

    Aug 31, 2012

    AZ: (as a salt shaker) I'm with ya dad :D

  • Asphodelus13

    avatar

    Nov 18, 2012

    lmao, Prussia is a marshmallow peep~!

    and France is a mushroom.....that's hilarious because i HATE mushrooms. *evil smirk* but i LOVE to stomp on them~

  • That1AsianChick

    Jan 06, 2013

    no, he's a Gilbird rubber duck.

  • awesometoast

    Jun 21, 2013

    why does the bottle in the back say mayuge (eyebrows)?

  • PokeSeraph

    avatar

    Nov 04, 2013

    canada's face freaked me out. lol
    and america on top of canada is geographically wrong! >:I

    ...is it just me or does mochimerica's face appear randomly everywhere? i swear i saw him as pumpkin once and now he's disguised as greens...with japan's guinea pigs.

  • ayu950642

    avatar

    Nov 25, 2014

    this is genius!

  • chibivanya

    avatar

    Jun 13, 2017

    We are a cupcake cause we get big and fat

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.