Harry Potter by yanagi 50 #990489

Mangaka: yanagi 50, uploaded by overdoor Feb 14, 2012.

Tags: Anime, yanagi 50, Harry Potter, Lucius Malfoy, Cedric Diggory, Bill Weasley, Nymphadora Tonks, Narcissa Malfoy, Bellatrix Lestrange, Arthur Weasley, Molly Weasley, Rodolphus Lestrange, Fleur Delacour

yanagi 50, Harry Potter, Lucius Malfoy, Cedric Diggory, Bill Weasley, Nymphadora Tonks, Narcissa Malfoy, Bellatrix Lestrange, Arthur Weasley, Molly Weasley, Rodolphus Lestrange, Fleur Delacour

1800x1300
1,879kB jpg

Comments (English)

  • lemonfreak92

    lemonfreak92 Feb 14, 2012
    I totally like the Narcissa/Lucius one. Also, who is in Bellatrix's arms?
  • default avatar

    Anathema129 Feb 28, 2012
    Tom Riddle! XD
  • CONJYMBO17

    CONJYMBO17 Mar 14, 2012
    ^
    Why does he look like a kid?

    Ugh. All of my hated pairings!
  • sneezus29

    sneezus29 Apr 09, 2012
    Aww Remus and Yonks. (I mean Tonks I swear.....) :3
  • Mairezu

    Mairezu Jul 01, 2012
    Love the style *o*
  • default avatar

    tarotkun13 Jul 17, 2012
    As said in the tags, it's Rodolphus, not Tom... :/
  • CONJYMBO17

    CONJYMBO17 Aug 03, 2012
    ^
    As much as i hate to type this, it is Tom Riddle...
  • default avatar

    tarotkun13 Sep 29, 2012
    Hm... Well it SHOULD be Rodolphus, I'll put it that way, lol. ^_^
  • default avatar

    LongLiveHarryPotter7 Dec 04, 2012
    I don't think Bella married Rodolphus because of love, but because of his pureblood line. After all she don't seem to give a rats arse about him, and we kinda don't even meet him in the book. After all she only seem to care about Tom :o
  • SugarBaka

    SugarBaka Jan 16, 2013
    Where is James!? o3o
    Oh...James didn't have someone he liked before Lily...Damn I forgot that.
  • default avatar

    Ginny Potter Aug 15, 2013
    all of my fav pairings :)
  • Mikit

    Mikit Sep 04, 2013
    SugarBaka: James is in the bottom right corner.
  • default avatar

    nekonyaa Sep 25, 2013
    @Mikit That's Harry and Ginny :>
  • Mikit

    Mikit Oct 15, 2013
    Haha I feel dumb now. Thank you. ^^^
  • default avatar

    Vampdemoncat Jan 20, 2019
    I can see that Luna and Neville would be a good couple but Luna married to Newt Scamander's grandson Rolf Scamander and they are good couple too. ????