Demotivational Poster #939652

Entry by Gil-chan18 on Sun Jan 8 12:00:09 2012.

Tags: Anime, Tanaka Masayoshi, Katekyo Hitman REBORN!, Sawada Tsunayoshi, Patch On The Nose, Screenshot, Edited, Demotivational Poster

Tanaka Masayoshi, Katekyo Hitman REBORN!, Sawada Tsunayoshi, Patch On The Nose, Screenshot, Edited, Demotivational Poster

750x600
67kB

Comments (English)

  • KisekiFushi

    avatar

    Jan 08, 2012

    Yeah , . . .the Vongola's Gauntlet,right ?

  • Hisui Takishima

    avatar

    Jan 08, 2012

    What episode is this?

  • DYwolf

    Jan 08, 2012

    Maybe he was just trying to open his box, so didn't wear the gloves because he doesn't need them?

  • Gil-chan18

    avatar

    Jan 08, 2012

    ^B-but hdwm's life is within the drug n the gloves! /shot

  • Claudia2408

    avatar

    Jan 08, 2012

    ok now that's just random??where is his X-Gloves and how can he dying will mode without it??

  • Alliandoalice

    Jan 09, 2012

    I pointed this out last week xD yeah this was in the manga too, and when the box opened when he was narrating the gloves were back on

  • Sizuka_Yuusari2764

    Jan 09, 2012

    What the____? He can do Dying Will without his X-Gloves???????

  • Tsuna Sandwich

    avatar

    Jan 09, 2012

    @Hisui Takishima: Episode 166.

    @Alliandoalice: Ahaha, I noticed that too while reading. I had to keep going back that page to see if I mis-saw it.

    And is it weird that I find Hyper Tsuna with a bandaid on his nose cute? x33

  • Miyanoai

    Jan 09, 2012

    It's kind of obvious...he just took the pills without putting the mittens on. What I wanna know is why did he go into hyper in the first place just open the box?

  • SkyFlameX

    Jan 10, 2012

    DA FAK?!

  • lemonlimeorangechupa

    Jan 11, 2012

    Tuna! Where are your gloves!

  • Gil-chan18

    avatar

    Jan 11, 2012

    @Tsuna Sandwich:No, i totally agree that bandaid tsuna is so cute<3 XD

    @Miyanoai:lets find the whole point here

    -where is da glove
    -y isn't he opening the box without being hdwm?

  • KisekiFushi

    avatar

    Jan 20, 2012

    Didnt his Gautlet join with his Ring ?

  • LeiteDestiny

    Jan 22, 2012

    Oh oops...the first thing I thought was "HE HAS FOUR FINGERS!" but then I tried using my own hand and figured that one was behind the box. ^^'

  • DaisyPhantom

    avatar

    Jan 22, 2012

    Yeah I don't watch this show so I have no clue what y'all are talking about xD

  • wendymarvellFT

    Jan 28, 2012

    OMG...o.o

  • DarkChrome

    Jan 28, 2012

    HOW?! HE isn't wearing the X-Gloves!!

  • Soul`Anime

    Feb 18, 2012

    well...he wants to open the box with flames of vongole ring...

  • chimera

    Mar 17, 2012

    Dame-Tsuna.

  • LelouchX3

    avatar

    Jun 06, 2012

    Umm why would he put on his gloves just because he's trying to open his box? It's not like he's gonna fight it... .. xD

    Maybe he forgot them? O_o Gawd, I hope not! His gloves are cool!
    Deathsperation Tsuna is so BA... And the band-aid is super cute!

  • xryuchan27

    Oct 11, 2012

    I believe Tsuna can go into dying will mode without the gloves :/

  • warcane

    Oct 11, 2012

    in the manga "Chapter 403" you can read that tsuna wont need his gloves anymore just his FIST and the Dying Will Power

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.