Pokémon #753501

Entry by OokamiPunk on Sun Sep 4 06:05:39 2011.

Tags: Anime, Kabocha Torute, Pokémon, Red (Pokémon), Reshiram, Mudkip, Kouki (Pokémon), Red (Pokémon FireRed and LeafGreen), Hikari (Pokémon), Silver (Pokémon), Touko (Pokémon), Squirtle, Green (Pokémon)

Kabocha Torute, Pokémon, Red (Pokémon), Reshiram, Mudkip, Kouki (Pokémon), Red (Pokémon FireRed and LeafGreen), Hikari (Pokémon), Silver (Pokémon), Touko (Pokémon), Squirtle, Green (Pokémon)

1000x2588
1,532kB

Comments (English)

  • Ichinia

    avatar

    Sep 04, 2011

    XDDD That's awesome
    Who made Black and Green agree to that?

  • namikiri25

    Sep 04, 2011

    lol cyndaquil you perv hahaha

  • TheTrainerNamedSilver

    avatar

    Sep 04, 2011

    Reshiram is protecting Black's innocence. lol

  • Kyokyo<3

    avatar

    Sep 09, 2011

    aha poor Silver. and pearls face is making me laugh my****off
    COMMON BLUE! hit Green hit Green hit Green hit Green hit Green hit Green hit Green hit Green hit Green hit Green hit Green hit Green hit Green hit Green hit Green I SAID HIT GREEN ALREADY!!!!!!!!!!

  • nitori no kappa

    avatar

    Sep 16, 2011

    1 PIC : hit green, please...
    2 Pic : nothing to say about this one
    3 PIC : how can they breath underwater?
    4 PIC : platinum and pearl : makes baddas statues
    5 Pic : clever censoring, Innocent little Black, and LOL at N. Cyndaquil you perv. FAV

  • tewiinaba

    avatar

    Nov 16, 2011

    Cyndaquil and Bell, you perv. btw, Why N hitting Cheren?

  • ryoko_ueda

    avatar

    Nov 30, 2011

    I think Cheren is having a nosebleed

  • orangegreengirl

    Dec 06, 2011

    Er... Who's feet is that? Behind Ruby and Saphire?
    I can only think it's Wally.

  • Touko_White

    avatar

    Dec 24, 2011

    why did that have to happen to me >////<

  • nadeshikofan

    avatar

    Dec 25, 2011

    1. Hit Green!!!!
    2. Oh boy Silver, that had got to hurt, ouch O_O'
    3. Is Wally drowning..? Or is that an assumption that isn't clarified that it's Wally behind Sapphire?
    4. Platina (Hikari) & Diamond's statue is awesome!
    5. Um.... No comment...?

  • PlatinaBerlitz

    avatar

    Dec 25, 2011

    I'm also assuming that it's Wally behind Sapphire, but can't say for sure....

  • blazefire 2011

    Apr 29, 2012

    who was in the first pallnal

  • kunoichiFlower

    avatar

    Jun 03, 2012

    Reshiram is covering Black's eyes! XD

  • Taba-Boomcha

    avatar

    Jul 11, 2012

    N is like: "Oh mah....father in heaven..." when he is takin in that sweet view ;3

  • xiaonmei KKC

    Feb 26, 2013

    Summer kyaa....!!!!!!

  • Animemanga27

    Aug 24, 2013

    Reshiram: "You're too young for this truth." XD

  • SadnessDarkJazzlyn

    Oct 19, 2013

    ^ LOL.
    I love Platina's and Dia's sand statues xD

  • Pokemon Addiction

    Dec 15, 2013

    Expert in making sand castles

  • HiddenCamelia

    avatar

    Feb 22, 2014

    Omg i think N's instant reflex is to hit Cheren so he doesn't get to see it xD GAH Touko and N are so cute together amg

  • Kantei

    Jul 12, 2014

    Photo #1 : Dangerous
    Photo #2 : Ouch
    Photo #3 : Beautiful
    Photo #4 : EPIC!!!
    Photo #5 : Nosebleed!

  • silverivy13

    Nov 15, 2014

    1: Kudos to you Blue, getting them to do that
    2: Silver is gonna be ****ed...
    3: Does no one care Wally is drowning?
    4: Pearl is so done with yo****
    5: Cyndaquil mah man you da real MVP

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.