Attack on Titan #1505608

Entry by Sabi on Fri May 24 14:24:15 2013.

Tags: Anime, Shiroyama Ayako, Attack on Titan, Levi Ackerman, Eren Jaeger, Pixiv, Comic, PNG Conversion, Translated

Shiroyama Ayako, Attack on Titan, Levi Ackerman, Eren Jaeger, Pixiv, Comic, PNG Conversion, Translated

750x1800
519kB

Comments (English)

  • Iela_Strika!

    May 13, 2013

    When Levi is ****ed about his height... Uwoooo.. 0-0

  • 84zakura

    avatar

    May 13, 2013

    it'a all about height................. LOL

  • Velfirana

    May 14, 2013

    Of course he would be mad cuz he's only 160cm whereas Eren's 170cm. So 10 cm difference.

  • aki-chan99

    avatar

    May 15, 2013

    hahaha lol XDDD

  • kiri_kirika

    avatar

    May 19, 2013

    Rivaille!! how tsundere <3

  • choc0jee

    avatar

    May 21, 2013

    they're the same height sitting, that means it's all in the legs! So adorable~

  • qualeshia3

    Jun 03, 2013

    Ouch...I mean...OUCH!!!

  • Risako

    avatar

    Jun 03, 2013

    Rivaille's legs are short....

  • XTsukiUsagiX

    Jun 06, 2013

    Lol XD

  • Kamijou

    avatar

    Jun 24, 2013

    I feel the same way Levi...I'm only 160 cm as well...

  • Misaki ito

    avatar

    Jun 26, 2013

    ive known that feel for my whole life. im 150cm

  • EpicOtaku91

    avatar

    Jun 27, 2013

    Tsundere Rivaille~~

  • Asazuki

    avatar

    Jun 30, 2013

    Hahahaha, reminds me of Akashi :D

  • beccasther

    Jul 06, 2013

    Honestly, Levi isn't "tsundere" here, he's ****ed lol. Calling ****ed people tsundere isn't right. Tsundere means that they are cold on the outside while after a some time becoming "dere" which is like "lovey-dovey" I guess (lol). If Eren had done something (kiss, hug or compliment) to Levi and then Levi reacted like this, it would've tsundere, but honesly Levi is just ****ed because of his height. If you're going to use Japanese stereotypes to actually describe characters, use them in the right setting and not just shout "tsundere" because someone's ****ed ;u; (Not being mean or anything, I just don't like it when people are using the wrong words to describe characters lol )

  • a k a n o

    avatar

    Jul 21, 2013

    @Misaki ito
    ikr I'm 149cm

  • qualeshia3

    Jul 21, 2013

    How many centimeters is 5'7?

  • h-i-b-a-r-i

    avatar

    Jul 28, 2013

    @becca
    +1

    Ticks me off whenever stupid fans think as soon as a character is cold or violent they're instantly passed off as tsundere.

  • pratima99

    Aug 02, 2013

    Levi... I feel you... *Pat of sympathy while poor Eren is bleeding to death in the background*

  • PrincessNeya

    avatar

    Aug 05, 2013

    @qualeshia3 I don't know about 5'7", but Rivaille is 160cm tall and Eren 170cm, so yeah the difference is quite big :/

  • astriddavis569

    avatar

    Aug 19, 2013

    165! I'm in the middle haha

  • Figiena

    Aug 25, 2013

    5'7 would be 170.18cm I used a converter for that.
    I'm 5'8 so I am 172.72cm. Wow, we're both taller than Eren.
    It seems that Eren is 5'6.5 ... or something, they used a weird fraction that I didn't fully understand.

  • SakuraHime2663

    avatar

    Aug 26, 2013

    Ouch Levi why did you do that? XD

  • B.M.O

    Aug 26, 2013

    Haha~ you sure don't want to mest with Rivaille !!! XD

  • HiroRima II

    Aug 30, 2013

    Haha, Everyone's talking about their height right now and most people are taller than Levi.

    ...Not...that I am...

  • kureame

    Aug 30, 2013

    i'm barely shorter that levi 159 cm :D

  • Rawan

    avatar

    Sep 23, 2013

    Levi/Rivaille is as short as a stereotypical cute moe girl.
    After all i don't think he's a bad guy though when he's mad he expresses it all.

  • AnImE LoVe

    Nov 23, 2013

    Levi's jealous of Eren's height. My height's between them

  • KimmyChii

    Nov 29, 2013

    Yay 171 :3

  • *yushi hanks*

    Dec 10, 2013

    amazing ssssssoooooooo funnnnnnnnnnnnnnnnn :))))))))

  • Komie_Amane

    Feb 02, 2014

    I'm shorter than Levi. D=

  • Aladdin

    Feb 02, 2014

    haha
    nice rivaille san

  • grafion

    Feb 06, 2014

    I'm 162 two cm taler taler than levi

  • Moonlight360

    Mar 18, 2014

    HA!!! IMMA NOT EVEN PAST THE AGE OF 12 AND IMMA STILL TALLER BY 1 1/2 CM BITCHEZ!! Lol...

  • Kana Chan

    Mar 19, 2014

    +MoonLight360 .......I am green with envy. and lol, eren's legs are 10 cm longer than levi's

  • Lucaria_Kirkland

    Mar 30, 2014

    Levi needs to jog more, I guess... XD hiw do you make your legs longer?

  • Matsuoka Shotarou

    avatar

    Apr 02, 2014

    oh my god.. xD levi?

  • mecharoxas13

    Apr 05, 2014

    Panel 1 - standing
    Panel 2 - sitting
    Panel 3 - standing
    Panel 4 - *whoom*
    Eren - *gack*

  • KitsuneStranger

    Jul 17, 2014

    don't worry levi, short People like us have the power of intimidation >:D

  • 9 lives of death

    Aug 09, 2014

    people only talked about his height, while im sittin here just wondering why his legs were so open when he sat down.

  • kgpony

    Apr 08, 2015

    Now he's being as bad as Edward elric

  • KiraManga

    Apr 08, 2015

    I know your feelings,Rivaille... *hides and cries*

  • Pika-Company

    avatar

    May 13, 2016

    Levi is sure totally like Ed when it's about the height.
    I know how you feel... I'm 1m64 (not even 1m65) and I feel shorter than many people... I'm even shorter than my mom, who has quite the same height as me!
    And don't worry, people like us have the power of determination and rage!

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.