Demotivational Poster #1005723

Entry by LittleStar on Sat Feb 25 14:43:10 2012.

Tags: Anime, Kubo Tite, BLEACH, Kurosaki Ichigo, Inoue Orihime, Demotivational Poster, IchiHime

Kubo Tite, BLEACH, Kurosaki Ichigo, Inoue Orihime, Demotivational Poster, IchiHime

750x574
90kB

Comments (English)

  • darkangel_xhex

    Feb 25, 2012

    LOL

  • Çåröµ§êl

    avatar

    Feb 25, 2012

    EXACTLY WIN!!! XD

  • redcross♥

    avatar

    Feb 25, 2012

    ohhh yeah xd

  • ice.fairy76

    avatar

    Feb 26, 2012

    Yeah! Go IchiHime!!!

  • Absolute

    Feb 26, 2012

    Yeah, well they still ****. Orihime is horrible and Rukia is at least one hundred times greater than she is! (True fact)
    Huh? Why is Ichigo running at me and where did Orihime come from? Oh wait, AHHHHHHH!! *Dead*

    meh, i don't really care any pairings
    (don't kill me!!!)

  • nily92

    avatar

    Feb 28, 2012

    Bwahahahahah XD

  • MikuZ

    avatar

    Mar 04, 2012

    Love this pic xDD so hilarious.

  • blake4months

    avatar

    Mar 04, 2012

    What happens when we ban together though?
    Lol jk jk I'm all for them... I just prefer Ichigo and Rukia.

  • NekoAninha

    avatar

    Mar 04, 2012

    @fallenangelalchemist15 Same here. (/._.)/

  • CrazedHarmony

    Mar 06, 2012

    Ichigo pulls a Walker Texas Ranger round house kick and Orihime saves the window, yeah, she saves the window.

  • Jinseta

    Mar 09, 2012

    Foo! Chuck taught Ichigo that move! Such blows are only reserved for ichihime haters!

    -- Wait til the next upgrade. Ichigo shall shoop da whoop!.

  • reborn27

    Mar 12, 2012

    *nods in approvement* legit

  • pocky_is_my_eins89

    Mar 12, 2012

    xD Even though I try to stay neutral when it comes to pairings, but I do say that was just nice!

  • Ichigo\'sHollow

    Mar 16, 2012

    just try that with me ichigo i would kick his sorry butt to canda if he ever kicked me

  • nala

    avatar

    Mar 29, 2012

    Buhahahaha!

  • Gazerock.

    May 27, 2012

    Soooo... One day... I'll receive that kick...
    *Prepare herself*

  • Codry

    Sep 01, 2012

    i may be a ichiruki fan but this is a WIN.
    I have to hand it to u guys ... TOTAL WIN

  • ayumi_xviii

    Nov 05, 2012

    IchiHime <3

  • I.heart.vocaloid

    Apr 24, 2014

    EXACTLY !!

  • Derpyghost

    Aug 31, 2014

    How Ichigo would handle* because if anything, Orihime would just sit there and cry for Ichigo to do something tbh.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.