zerochan/Shingeki no Kyojin/#1549823

Entry by Llinos 39 weeks ago

Tags: Anime, Freckles, Reverse Trap, Height Chart, Gray Background, Casual Clothes, Shingeki no Kyojin

4961x3508
2,918kB

Comments (English)

  • Kieri

    39 weeks ago

    I'm laughing at how Macro is right next to Jean in spirit LOL

  • qualeshia3

    39 weeks ago

    Rivaille deserves to be happy since he is taller than the people before him. Fubar is the tallest of them all. YIKES!!!

  • CloudMaker

    avatar

    39 weeks ago

    I like their outfits!! especially all guys.. And Ymirs <3

  • Serafina

    39 weeks ago

    If Mike was here he would even tower over Bert, that guy is 196cm tall!

  • DragonCactus

    avatar

    39 weeks ago

    Note: if you wish to see the original two images from where these sprite-images are, see #1541129 and #1543214.
    That said: oh, Marco.

  • crystalolololol

    39 weeks ago

    If you look closely at everyone's outfits, you can spot the Trainees' symbol somewhere there lol. Oh and btw, Sasha's and Christa's outfits look so cute oh God.

  • WorldIsEmptyWithoutMe

    39 weeks ago

    So I'd be right between Armin and Sasha.
    165.1 baby

  • animebaka14

    39 weeks ago

    so........... i'm 17 and i'm smaller than christa. GREAT.

    SO BERTHOLD'S PRETTY TALL. YOU COULD SAY THAT HE'S COLOSSAL.

    BADUM TSS.

  • Torvicka

    avatar

    39 weeks ago

    /\ shhhhh xD

  • Mi3staR

    39 weeks ago

    looks at a very happy marco. /I'm killing myself here xD/

  • _yano_

    39 weeks ago

    Rivaille is counting how many are in front of him :)
    somehow i felt sad when i saw Marco beside Jean.. but i bet he's happy

  • Gikari

    avatar

    39 weeks ago

    @WorldIsEmptyWithoutMe, woops we are the same height haha.

    And Marco is so random just oh my God.

  • sneezus29

    avatar

    39 weeks ago

    I look at Ervin and my brain goes 'BOOM! Steve Rogers!'

    I'm the same height as Sasha, WHICH I GUESS IS SMALL HUH?!!?

  • Isa Kusanagi

    avatar

    39 weeks ago

    Q^Q gosh i'm the same height as Levi i hope he does hit me when i wanna hug him >w<

  • IllusionVirus

    avatar

    39 weeks ago

    Marco tho

  • ArtistBlock

    avatar

    39 weeks ago

    MARCO XD XD XD

  • nekochan11

    39 weeks ago

    hahahaha Marco hahahah gosh, even Mikasa is taller than me, LOL!

  • imastealtoys

    38 weeks ago

    @animebaka14 TRUST ME. YOU'RE NOT ALONE :)(and I'm 141 cm)

  • qualeshia3

    38 weeks ago

    I'm glad to be the same height as Mikasa, Eren, and Zoe.

  • otaku princess

    38 weeks ago

    same height as petra

  • jigokufan

    38 weeks ago

    I'm between Christa and Annie

  • otaku princess

    38 weeks ago

    why is armin so hot here?

  • NightCrystall

    38 weeks ago

    Bertolt looks so handsome, I love him >o<

  • PrincessNeya

    avatar

    38 weeks ago

    Yay, right between Armin and Sasha>w< 165cm~

  • SamAgashi

    38 weeks ago

    i'm the same height as sasha :)168cm

  • MinaRockz

    avatar

    38 weeks ago

    I'm in between Marco and Reiner. Poor Marco. :'c

  • *Crystal~Kris*

    avatar

    38 weeks ago

    I'm between Annie and Connie...I'm so short. D:

  • sakurakiss<3

    avatar

    38 weeks ago

    I'm taller than Rivaille, but shorter than Armin xD

  • StarElement18

    38 weeks ago

    im so horrible for laughing at Marco XD

    im Levi's height!

  • Kyokyo<3

    avatar

    37 weeks ago

    PRAISE THE LORD JESUS CHRIST.

    BOTH LEVI AND ARMIN ARE TALLER THAN ME \(;v;)/ and needless to say, Eren is as well~ But I mostly care for the former two <3

    I'm right bellow Connie! at 157cm~

  • Pauline-chan

    avatar

    37 weeks ago

    I'm 16 and Christa is the only one who's shorter than me. xD I'm 150cm, between Christa and Annie. That makes me really short but at least I'm not the shortest. XP

  • WindyChan

    avatar

    37 weeks ago

    I'm between Levi and Armin yay~!
    I love my place, I don't want to change my height~ xD

  • Aepyora

    37 weeks ago

    I'm 1 cm taller than Levi
    O.O
    Don't hit me,Levi

  • ChieSatonaka

    36 weeks ago

    Everyone's so kakkoii/kawaii!! Lol I'm the same height as Sasha~~ she's so kawaii <3

  • chibikitsune

    avatar

    36 weeks ago

    I'm up there with jean :)

  • naanaz

    36 weeks ago

    Oh yay ^o^ I'm the same height as Ymir xD

  • LeiteDestiny

    36 weeks ago

    You're not alone if you're short! I'm 17 and shorter than Levi! In fact, I'm between Christa and Annie. That's quite short...which is sad. If only I could grow a bit more >.<

  • MrTentacle

    35 weeks ago

    Urgh, Rivalle is shorter than Eren?

  • astriddavis569

    avatar

    35 weeks ago

    I'm taller than Armin but shorter than Sasha.... haha

  • ai_chan

    35 weeks ago

    I am about annie's height xD
    153.5 cm

  • Clovertail

    avatar

    35 weeks ago

    I'm with Armin :)

  • SakuraHime2663

    avatar

    34 weeks ago

    Marco what are you doing there? XD
    btw I'm the same height as Sasha :D

  • 12smyers

    33 weeks ago

    Damn I wish I was shorter XD I'm like taller than Ymir!!! And I'm a girl!!! DX IT'S NOT RIGHT!!! I better be done growing!! X(

  • cestalia

    33 weeks ago

    Daw, I'm just 1cm higher than Armin XD

  • MissSakura

    32 weeks ago

    Everyone so tall!!! I share the same height as Christa! DX

  • Edhasi

    avatar

    32 weeks ago

    I'd stand between Armin and Sasha. Yay xD

  • animechic420

    32 weeks ago

    @12smyers, I'm a girl and I'm around Jean's height or 174cm. ain't no big thing.

  • Nahoa

    32 weeks ago

    Peace Eren & Mikasa :D 170 (y)

  • TenshiHarukaze

    32 weeks ago

    Everything's cool.. but... xDD
    Marco xDDD

  • SourCucumber

    avatar

    31 weeks ago

    oh my god everyone here in the comments is so short that's adorable
    I'm an 18 year old girl and I'm only 3cm short of Reiner :'D
    bless my tall genes and also bless milk <3

  • Uncertain Sense

    30 weeks ago

    I'm exactly Ymir's height.

  • cupcake-w-

    avatar

    28 weeks ago

    O.o Armin is taller than Levi...

  • airyballoon

    28 weeks ago

    Damn, they should all quit that soldier nonsense and model.

  • NindaKarinsa

    26 weeks ago

    Meep, same height as Annie! xD I want to be 155 cm at least :/
    Anyway, liiiike the fashion very much! <3

  • JeanneSinclair

    avatar

    26 weeks ago

    *sarcastically laughing because I'm exactly 160 cm*

  • Asuka_Sadler

    22 weeks ago

    lol Marco!

  • Zerlyz

    avatar

    19 weeks ago

    Notice how weird Eren's name is spelt? lol. I'm 167, so I'd be between Sasha and Armin. :D

  • AnimeKpopLover

    avatar

    19 weeks ago

    lol i'm short i'm Rivaille's height xD 5"3' or 160 cm :3

  • Luka7

    16 weeks ago

    I'm Armin's height!!!!!!!!!!!

  • LaylaNG

    14 weeks ago

    I'm Erwin's height, 188 sm.

  • raindomzmeep

    13 weeks ago

    Everyone is so short. QnQ
    I guess it's not that bad considering I'm just tall. xD 176cm ftw! *w*

  • Meyloru

    9 weeks ago

    Between Ymir & Jean, 1m74. :3

  • Gojira1234

    9 weeks ago

    I'm Jean's height.

  • Nutty-kun

    avatar

    9 weeks ago

    I'm about Rivaille's height =3= Which means I'm shorter than average for a dude as well, so I feel your pain.

  • Gojira1234

    9 weeks ago

    ^
    It's okay. Short people are cool too XD

  • Shirimikaze

    avatar

    7 weeks ago

    I'm 1.72, holla. I wanna be taller dammit, I feel tiny ;_;

  • Takuotheotakume

    5 weeks ago

    Oh my god. I love their outfits. And OMG Marco XD

  • Kana Chan

    5 weeks ago

    O.O i didn't realize I was taller than both annie and levi....

  • RemainUnknown522

    4 weeks ago

    I'm at the same height as Eren, Mikasa and Hange. 170 cm.

  • Vajharas

    4 weeks ago

    Wow I'm actually taller than Christa 8D but still short ~ 147cm only

    1 cm taller than Armin. Erwin looks kinda short next to Bertholt. Awesome outfits.